Treceți la conținutul principal

Intro

De dimineață mă to chinui să scriu ceva aici, să umplu măcar 150 de caractere neceare pentru a scrie un articol de succes. Doar că articolul ăsta are mai puțin succes decât am eu somn, și asta e destul de greu de bătut . Mă to gândesc dacă să beau a doua doză de energizant, Rockstar daddy, te rog sposorizează-mă .   Nici măcar nu pot să zic că sunt interesat de asta de mult timp, sau că-mi aduc aminte ce mi-a deschis apetitul pentru feșăn .
În mare parte o să fie postări despre opinii, idei de outfituri cât și gânduri despre anumite aspecte ale modei, mai ales streetwear, lansări și despre moda anilor 80-90, fiind mare fan de lucruri vintage. Mai mă gândesc să fac lunar articole despre ce am găsit prin second hand-uri sau târguri de vechituri.

Probabil că am realizat că greșesc ceva, când am văzut un boschetar că e mai bine îmbrăcat ca și mine . Mulțumesc, paginii de discover de pe instagram cât și mamei că m-a învățat să-mi bag cămașa în pantaloni, ca acuma să uit tot ce am învățat pentru că mă cred un fulg de nea special .

Un follow, ține copilașii din Africa cu mâncare pentru două zile . încearcă: instagram

Comentarii